داک فارسی بانک جامع تحقیق آماده و مقالات جهت استفاده عموم الخصوص دانش آموزان و دانشجویان

محبوبترین محصولات

تماس با مدیر 09393453403 50درصد تخفیف ویژه داک فارسی ها عضویت در کانال تلگرام منابع تحقیق از کتب مرجع و معتبر علمی هستند

اطلاعیه فروشگاه

برای ارتباط با مدیر می توانید از شماره 09393453403 و یا ایمیل docfarsi1@gmail.com استفاده نمایید . برای دریافت فایل در تلگرام هم می توانید به شماره 09393453403 پیام ارسال کنید .

تحقیق آماده در مورد تاثير ورزش بر سيستم قلب و عروق

تاثير ورزش بر سيستم قلب و عروق

 عنوان : تاثير ورزش بر سيستم قلب و عروق 

 فرمت : doc - ورد 2003 ( قابل ویرایش و اجرا در کلیه آفیس ها ) 

 تعداد صفحات : 11 صفحه - صفحه آرایی شده آماده چاپ ، صحافی و ارائه 

 فونت های استفاده شده : b titr و  b trafic (دانلود فونت های مورد نیاز) 

 پشتیبانی  :   09393453403 - 24 ساعته پاسخگو شما عزیزان هستیم - محمدی 

فهرست :


مقدمه 3
چه چيزي براي قلب خوب است ؟ 5
تقويت كننده هاي قلب 5
چگونه ضربان قلب را بدست مي آوريد ؟ 6
ضربان قلب بهداشتي 6
توصيه هاي مفيد قلب 7
راهنماي كلي 8
1- درباره غذايي كه مي خوريد هوشيار باشيد . 9
2- بدنتان را حركت دهيد . 10
3- آخرين هدف 10
منابع 11


مقدمه :

امروزه فعاليتهاي ورزشي بعنوان اقدامي جهت پيشگيري از بروز سكته هاي قلبي محسوب مي شوند .لذا انجام حرکات مناسب...
1. ورزش و فعاليتهاي تربيت بدني موجب تقويت عضله قلب مي گردد . امروزه فعاليتهاي ورزشي بعنوان اقدامي جهت پيشگيري از بروز سكته هاي قلبي محسوب مي شوند .
2. در اثر ورزش عروق خوني گشاد شده و سبب تسريع جريان خون مي گردد .
3. ميزان هموگلوبين خون بيشتر شده و نتيجه كار انتقال اكسيژن به قسمت هاي مختلف بدن بهتر انجام مي شود .
4. ورزش مرتب راهي است مناسب جهت پيشگيري از بروز بيماري فشار خون .
5. • ورزش مي تواند ميزان چربي خون را به حد متعادل برساند ،• پس به جاي خوردن دارو بهتر است ورزش كنيد .
6. ميزان كلسترول خون در اثر تمرينات ورزشي بحد مطلوبي ميرسد ،• خصوصا“ اگر با رژيم غذايي همراه باشد .
7. براي بيماران ديابتي ،• ورزش بسيار مفيد است و قند خون را تا حد مطمئن پائين مي آورد .
8. با تقويت عضله قلب تعداد ضربان قلب در دقيقه كم شده و قلب با نيروي بيشتري خون را ارسال مي دارد .
9. با انقباض عضلات پا در حين ورزش خون راحت تر به قلب باز مي گردد و از بروز بيماري واريس در پاها جلوگيري مي نمايد .
10. كسانيكه ورزش مي كنند در صد بيشتري از دستگاه تنفس خود را بكار مي گيرند .
11. افزايش حجم تنفسي در طول روز و شب موجب دريافت اكسيژن بيشتر و رساندن آن به اندامهاي بدن مي شود .
12. كسي كه قابليت دريافت و مصرف اكسيژن را در حد بالا داشته باشد ،• زود خسته نمي شود و كارائی بيشتري خواهد داشت .
13. افزايش حجم تنفسي در افرادي كه ورزش مي كنند موجب كاهش تعداد تنفس آنها در دقيقه شده و بر ميزان اكسيژن گيري هر بار تنفس مي افزايد .
نسبت به قلب هوشيار باشيد :
اگرشما متقاعد شده ايد كه ورزش كنيد آن را درست انجام دهيد . قبل از شروع با پزشكتان مشورت كنيد .
اگر :
1. پزشك به شما گفته كه ناراحتي قلبي يا سوفل قلبي داريد .
2. يك حمله قلبي داشته ايد .
3. كسي در فاميل شما ناراحتي يا حمله قلبي قبل از 55 سالگي داشته است .
4. اغلب در سمت چپ يا وسط سينه ،• سمت چپ گردن ،• شانه ،• يا بازو در حين يا درست بعد از ورزش احساس درد يا فشار داريد .
5. اغلب احساس غش يا سرگيجه داريد .
6. احساس تنگي نفس بعد از يك كار مشخص داريد .
7. فشار خون بالا داريد كه تحت كنترل نيست يا اينكه نمي دانيد فشار خونتان چند است .
8. بالاي 60 سال هستيد و عادت به ورزش نداريد .
9. در يك وضعيت درماني هستيد مثل مصرف انسولين ،• آرتريت
پزشك به شما مي گويد ورزش كنيد . دقت كنيد هر دفعه كه شما ورزش مي كنيد ، ابتدا 5 دقيقه خود راگرم كنيد بعد از 5 دقيقه سرعت بگيريد . اين سرعت را براي 30-15 دقيقه حفظ كنيد . خستگي را به آرامي كاهش دهيد و سرد شويد . قدم بزنيد و براي 5 دقيقه طول دهيد . با هدف ورزش شما آرام و آهسته به بدنتان وقت دهيد كه به حالت نرمال برگردد . اگر هر زمان در طي خستگي احساس درد كرديد به آهستگي ورزش را كم كنيد و يا آن را قطع كنيد . به علائم هشدار دهنده بدنتان بي توجه نباشيد . هوشيار باشيد و از جراحت دوري كنيد .

منابع :


[1] نام کتاب: قلب و ورزش – نوشته : علی محمد حاجی زینعلی به ویراستاری قربان ولیئی (1388) : انتشارات کتاب همراه
[2] نام کتاب : تغذیه، ورزش و سلامت، نوشته : فریبا کلاهدوز ، (1386) انتشارات کلک خیال
[3] http://www.rasekhoon.net/article
[4] http://www.niksalehi.com/news/archives

منابع از کتب معتبر علمی می باشد.

لینک دانلود را پس از پرداخت دریافت می کنید .

پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر است .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,900 تومان
کدتخفیف:
بسم الله الرحمن الرحیم . تحقیق ها و مقالات موجود در سایت همگی در قالب فایل ورد صفحه آرایی شده و آماده چاپ و ارائه می باشند.متن و محتوا برگرفته از اینترنت و سایت های اینترنتی معتبر می باشد . که دارای منبع و رفرس موثق نیز هستند که با کمی جستجو در اینترنت بطور رایگان قابل دسترسی اند لاکن محصولات سایت مخصوص کسانس هستند که وقت جستجو و ویرایش و صفحه آرایی را ندارند یا از دانش لازم برای اینکار برخوردار نیستند . لذا شرایط و مطالب گفته شده را قبل از خرید حتما لحاظ نمایید . با تشکر.

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tasr_vrzsh_br_sstm_ghlb_v_eervgh_1845523_2940.zip25.1k





نظرسنجی

از کیفیت محصولات سایت راضی هستید ؟